Wednesday, January 25, 2012

Zaman Dolu-Dolu...Rock Steadyyyy


Memang seronok mengimbas masa lalu.Kalau dapat di ulang semula masa remaja kan best....banyak nostalgia.
Sebenarnya dah lama aku cari gambar ni.Aku lupa letak kata mana.Maklumlah selalu sangat berpindah randah.Masa ni aku Form 5 kat SMK Senggarang .Tak tau kat mana Senggarang korang try kat Google...LOL..Kira-kira 24 tahun yang lalu. Lama tu beb.... masa ni memang zaman ROCK!!! band2 mcm Search, Wings, Lefthanded, BPR memang tengah top.Aku rasa masa tu aku hafal semua lagu band2 ni. Yelah syok sendiri dgn gitar Kapok.
Bro2 ni semua ada yang aku masih contact. Mujur ada FB. Yang tak main FB loose contact.Faham la tu. Gang2 OTAI mana ada masa main FB .Yang aku tau ramai juga yg jadik cikgu mcm aku...hehe.Ada yang jd org kuat kat PPD lagi. Yang tengah menjerit tu khabarnya org kaya...hari2 kira duit.Sori bro Hatta..hehe.Dia ni ketua kelas masa tu.Memang ROCK habiss...
Gang perempuan??? Mana ada. Rockers mana main jiwang2.Tengoklah aku try carik lagi album lama yg dah kena makan anai2 kot2 ada gambar aweks 5SC1.Tungguuuu....

No comments:

Post a Comment